Sunday, September 26, 2010

my first time part 2

tiba2 wktu kitorg borak dlm kete mase perjalanan balik ke kolej , salah sorang drpd kitorg berempat bg cadangan..

"BROGA JOM"

tanpa pikir panjang kitorg pon stuju. walapon aku ngantok + penat, tp disebabkan ni 1st time aku nak naek Broga Hills tgk sunrise aku pon sedkit excited. sbnrnye member2 aku dh bnyk kali naek Broga ni. aku je yg msih blom ade kesempatan.


tepat pkul 10.30 mlm kitorg sampai di hadapan pintu pagar Kolej Cemara. kali ni ade ahli baru - kitorg ajak bapak@quiyyum. penuh satu kete. siap2 semua barang dlm pkul 12.30 mlm kitorg gerak mkn. lpas 2 pg amek kamera plak kat Main Campus dan kitorg pon meneruskan perjalanan. (bace kat sini kalo nak tau ape jd kat Main Campus dan dlm perjalanan).



tgh siap2 barang




jam tepat menunjukkan 3.41 pagi...

"ALAMAK"

bila sampai je kat sane, tgk2 pintu masuk dy tutup. member aku ckp ni la 1st tim
e dy pg pintu
masuk tutup. kitorg pon amek keputusan nak tggu sampai subuh kat surau@tempat rehat. last2, kitorg lepak kat petronas.



lepak kat petronas jap




tggu pny tggu sampai la pkul 5.17. ade sorg pak cik dtg kat kitorg ckp pkul 9 pintu tu baru bukak. kitorg pon dgn hampanye lepak kat kedai mamak sampai subuh. bile dah masuk wktu kitorg bergerak ke masjid. dah pg masjid ape lg, solat subuh dlu. amek gambar siket, baru kitorg gerak balik.



dpt tengok sunrise dari bwh pon jd la



menuju kejayaan




7.56 pagi kitorg sampai Shah Alam. mata tersangatlah berat sebab tak tido sepanjang malam. ditambahkan pulak dgn aktiviti seharian yg memenatkan. pkul 9.03 pagi baru la aku dapat melelapkan mata. walaupon penat aku sngt enjoy dpt lepak dgn kengkawan.



aku


zam



bapak@quiyyum


mc


padle



thanks guys!! ; zam, bapak@quiyyum, mc, padle


3 comments:

kukuchimachikumi said...

nape quiyyum dipanggil bapak??

muhammad fitri izzat said...

hahaha..panjg citer dy

lebey baek ko tny sndri tuan pny bdn

padle said...

best2!ko memg seorang blogger yg hebat la tom..