Thursday, September 9, 2010

DIA pergi meninggalkan aku

Aku rase sedih sangat DIA pergi meninggalkan aku
Sedar tak sedar begitu cepat DIA
berlalu pergi
Rase kurang jugak la diri aku ni
Kesal sebab tak ambil kesempatan yang ALLAH berikan dengan sebaek-baek mungkin
Namun, setiap yang bermula pasti ade pengakhiran
RAMADHAN telah berlalu kini SYAWAL pula menjelma.

kite tengok balik puasa kite


Kini,

SYAWAL menjelma menandakan hari raya buat umat ISLAM
Hari raya ni bukan nak bersuka ria je
Ia hari bersyukur untuk menggembirakan yang tak punye
So korang ingatlah jugak pada yang kekurangan dan yang tiade
Tolong la mane yang mampu.

Lagi satu balik raya tu hati-hati
Bak kata pepatah, 'Biar Lambat Asal Selamat'
Jangan pulak ambulans@kete jenazah yang anta korang balik (Nauzubillahi minzalik)
Kite raya nak seronok-seronok bukan nak sedih-sedih
Ingatlah kepada orang tersayang
Kalau tak de sape-sape yang sayang at least sayang la kat diri korang sendiri ok.

Balik raya hati-hati ok!


Di kesempatan ini aku nak minta maaf kepada korang semua yang mengenali aku
Minta maaf banyak-banyak jugak kalo aku terkasar bahasa dalam penulisan blog aku ni
Jemput la datang rumah dan memeriahkan raya aku tahun ni selepas beberapa peristiwa@perasaan bercampur-baur yang aku hadapi tahun ni.

SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN

3 comments:

izzuanuddin said...

lps ni smua bwa haluan msg2..
minta maaf gak tom wpun ak mmg x rpat dgn ko, xde jodoh tuk mengenali ko dgn rapat

selmat hari raya juga.
semoga yg trbaik tuk ko. ^_^

Aizat said...

Jaga diri baik2 tom. Semoga ko berjaya kat sini. Sempena hari raya ni, aku minta maaf kalau ada buat silap dan salah dekat ko.

Selamat Hari Raya Tom :)

PinQib said...

kalau bb drivin seram sjuk jer