Tuesday, May 10, 2011

Mimpi

Lately, selalu je dapat mimpi yg pelik2.

Actually bukan pelik ape pon. Tapi mimpi2 tu semua dah macam drama melayu pon ade. Dah macam filem hindustan pon ade. Kalau tak, mesti mimpi pasal cite hantu @ horror. Watak2 yg 'berlakon' dalam cite2 ni pon bukan org lain. Majoritinya mmg dh tau n kenal. Ade la sebilangannya makhluk entah dari planet mane.

Yg memberi kepelikan di sini, tido waktu siang(bukan selalu ok) pon boley mimpi jugak. Kengkadang tu bukan tido lama pon waktu siang. Tapi boley mimpi jgk. Sebenarnya dulu pon mmg senang je nak mimpi ni. Tapi seminggu dua ni, makin kerap pulak. Tak tau la sebab ape senang je nak mimpi.

p/s: bosan la duduk rumah. tak tau nak buat ape @ keluar ngn sape. cuti ade la dlm 19 hari lg.


2 comments:

padle said...

xde ke mimpi kene ole ngan aku..haha!

meh la turun bangi weh...lepak uma kitorg...

| cik azeya | said...

terlebih tengok drama nih sampai termimpi2. hahah