Monday, September 19, 2011

Sakit Lutut

Tadi maen badminton dgn manusia2 yg laen. Dah dekat 5 tahun kot tak main.

Sport laen pon dah lama tak main. Futsal pon dah berapa bulan tak main. So faham2 la kondisi kesediaan tubuh badan aku.

Dah la datang2 terus main tanpa sesi meregangkan segala otot2 dan urat2 yang dah berkarat.

Bila dah main tu faham2 la tahap kepantasan dan kecergasan aku. Time maen tak rasa sakit pon.

Tapi bila dah balik nak solat...

Krakk! Krukk!

Dah tua laaaa... Adoii.

Sakit lutut. Rase mcm dicucuk garfu besi yang dah karat.

Nak kate tak cukup calcium tak jugak. Banyak je minum susu. Aishhh

p/s : hujan pulak tgh2 mlm ni. sedap tido ni.

4 comments:

Ismieraihan said...

Dah tua2 lagi maen xm0 nak stretching~~

muhammad fitri izzat said...

Dah tu. Awak pon xnak stretching. Heee~~

Ismieraihan said...

At least org x sakit2 mcm awak~~ =)

muhammad fitri izzat said...

Ye la, org dah tua. Awak tu muda lg =)