Wednesday, August 17, 2011

Best!

Korang nak tau aku sekarang dah ade hobi baru. Aku 'addicted' gile kat mr assignment. Seronok buat assignment banyak2 =D

Memang best dapat assignment banyak2. Kalau boleh nak lagi. Korang kalau ade assignment pon boleh mintak aku tolong buatkan.

p/s : korg rase entry kali ni nmpk mcm aku stress x? bkn la stress tp sje je xtau nak cite ape. kelakar la plak. mengong! =D

2 comments:

Princessofthesun said...

bagusnye. ! meh sini banyak assignmentssssss dilambak atas meja. sila buat :)

padle said...

selamat ari raye tom!