Friday, March 11, 2011

Izinkan Aku Berbicara

I'm not in the mood...

Lately, BANYAK perkara yang aku fikirkan and semua tu jugak buat aku sedar banyak perkara. But i don't want to talk about it. Arrgghhhh!!!!
Maybe aku takde sape2 untuk share semua ni tapi aku tahu ALLAH sentiasa ade untuk aku. DIA sentiasa ade untuk hamba-hambanya yang memerlukan pertolongan-NYA...


Ok, tak nak cakap pasal benda ni dah..
Aku nak cite siket pasal kehidupan aku di UiTM Pulau Pinang sekarang. Memandangkan cik Raihan suruh aku buat post pasal 'our new family' kat sini, so aku dengan tangan yang tak berapa nak ringan ni pon dengan tersengaja tulis post ni.

Sekarang aku dah ade family baru kat sini. Since aku yang paling tua dalam family kami, so aku digelar abang long...


~CIK RAIHAN@KAK LONG - merangkap adik aku yang paling tua (dy ni comel tau n mata dy cantik)
~ALYAA - sebaya dengan kak long (hebat main bola tampar)
~ALONG - kitorang bukan sama kelas tapi kira geng jugak la (not available ok!)
~FARAH - dy ni gila2 n tak betol siket (boley tahan dy punye bahaya)
~BIE - lebey kurang mcm farah jugak (diorang ni kalo duduk sekali habis!)
~NADIA - adoyai, letih nak layan dy ni (kuat merajuk n ade dua s***i)
~FAZRUL - lelaki metroseksual yg cute (dy ni mmg pandai bergaya)
~BAKHTIAR@ABG NGAH - err, kira jugak kot dlm family kitorang (dy ni baru je join kitorang)


Rasenye tu je kot family members kitorang. Sape2 name dy takde dlm list SORI sangat2. Seronok ade family baru kat sini. Ade adik-adik yang sangat kelakar n tak berapa nak betol. Hopefully kite semua dapat tolong satu sama lain tak kira dalam ape jugak problem n family bond ni kekal sampai bila2.

5 comments:

Farah said...

abg long.... oooo... abg long.... (sambil pusing2 jari ats meja)
milah maner?? milah asyik tanyer abg long jer tau...

alya said...

ang neyh puji ka perli haaaa????
hahahhahha

Ismieraihan said...

alya~ tu r..aku pon kompius neyh..
hahaha...

PADLE said...

ehem2..bak mai la sorg due kat aku tom...sebat sesume nampak..hee

p/s-aku rindu tom yang hebat bermain futsal di cemare...

:(

Mohd Nor Quiyyum said...

abg long, knl2 knla adik2 ngan acik..

p/s:acik tu ak